داويدز:هاجسن بايد از جرارد درست استفاده کند

 

 به نقل از ديلي‌ميرر، در شرايطي که هم ‌اکنون تمرينات آماده‌سازي «سه‌شير» (انگليس) براي حضور در يورو 2012 آغاز شده و همه چيز از فعاليت جرارد بعنوان کاپيتان تيم در اين پيکارها حکايت دارد، ادگار داويدز، هافبک اسبق اينترميلان و بارسلونا و عضو پيشين تيم سرزمين "لاله‌هاي‌ نارنجي" در مورد استفاده مطلوب از فرمانده ليورپول در تيم قهرمان جام جهاني 1966 نقطه نظرش را بيان کرده است.

 

وي گفت: مهم‌ترين نکته در مورد انگليسي‌ها اين است که هاجسن جرارد را به عنوان کاپيتان مي خواهد. فکر مي کنم او بتواند کار فوق‌العاده‌اي انجام دهد و تيمش را به پيش ببرد.

 

وي ادامه داد: درست است جرارد هميشه به خوبي تيم باشگاهي در تيم ملي بازي نکرده، اما فکر مي کنم هاجسن بايد از توانمندي‌‌هاي اين بازيکن،‌ درست استفاده کند و تيمي قدرتمند در کنارش پديد آورد. به نظرم هيچ‌کس بخوبي استيوون نمي تواند تيم انگليس را در زمين هدايت کند. او ميدان ديد وسيعي دارد و تيم را به جلو پيش مي برد. همين الان بسياري از موفقيت‌‌هاي ليورپول را خودش يک‌ تنه رقم زده است.

 

هافبک سابق اينترميلان: مردم مي گويند او در کنار فرانک لمپارد،‌ بازدهي خوبي نخواهد داشت، اما بايد گفت بازيکنان بزرگ مي خواهند هميشه در کنار ديگر بازيکنان بزرگ بازي کنند. به نظرم اين وظيفه هاجسن است که خيلي خوب از او در تيم بازي بگيرد.

 

به اعتقاد چهره مطرح هلند فشار رواني اکنون بر تيم انگليس اکنون زياد نيست که همين امر مي تواند عاملي بر پيشرفت و موفقيت باشد.

 

داويدز اظهار داشت: بزرگ‌ترين چيز براي تيم انگليس آن است که آنها با سطح انتظارات پايين وارد يورو 2012 خواهند شد.معناي اين حرف آن است که فشار رواني بر آنها کمتر از حد عادي است. پس بدون فشار مي توانند خيلي بهتر کار کنند تا اين که هواداران و رسانه‌ها از آنها انتظار داشته باشند.

 

او در مورد بخت موفقيت تيم ملي هلند در اين پيکارها نيز عنوان کرد: فکر مي کنم ما اين بار برنده جام خواهيم شد. از نظر تکنيکي  همه چيز به سود تيم هلند است. ضمن آنکه تيم ملي به عنوان يک گروه متحد رشد بسيار خوبي داشته است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط سیاوش | لينک ثابت | موضوع: <-PostCategory-> |